شبیه کابوسه..توی یه نقطه از زندگی گیر می کنم ،با هزار بدبختی و درد و رنج و نذر و نیاز از اون چاله در میام،پرت میشم تو چاله ی بعدی که از قضا عمیق ترهمیدونم، خداوند در قرآن فرمود:«ما انسان را در رنج و سختی آفریدیم »ناشکری هم نمی کنم،همونقدر که سختی هست روزای خوبم داشتمو می دونم این سختی هاست که مسیر تکامل مارو هموار می کنهاما کلافه ام،توی سنی هستم که به شدت نیاز به ثبات و آرامش دارم،شاید اگر یه دختر ۱۷ساله بودم با هیجان به استقبال چالش های زندگیم می رفتم،ولی الان اوضاع اینجوری
نیست! t V...
ما را در سایت t V دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: سه شنبه 6 شهريور 1403 ساعت: 12:42